Napęd rogatkowy JEGD50M220 jest wyremontowanym i zmodernizowanym napędem JEGD50 (230V) wszystkich odmian.
Remont i modernizacja napędu JEGD50 do standardu JEGD50M220 polega na:
- wymianie lub regeneracji wszystkich zużytych części mechanicznych napędu
- zastosowaniu nowego bloku styczników ZST2
- regeneracji obudowy
- wymianie listwy głównej z zaciskami śrubowymi na listwę z zaciskami klatkowymi (typu WAGO).
- wymianie mechaniczno-elektrycznych wyłączników krańcowych typu PET na bezstykowy układ kontroli położenia drągów ZCP2
- dodaniu dodatkowej listwy zaciskowej do przyłączenia silnika
- zastosowaniu dodatkowego zasilacza 24V DC do zasilania układu ZCP2 i sterowania
- wymianie wyłącznika bezpieczeństwa
Modernizacja napędu, a w szczególności zastosowanie bezstykowego układu pozycjonowania drąga, nie zmienia funkcji jego poszczególnych bloków, ani sposobu współpracy napędu z urządzeniami srk, a jej celem jest:
- ułatwienie regulacji położenia drąga dla personelu utrzymującego napędy
- zwiększenie precyzji nastaw położenia drąga
- zwiększenie niezawodności działania napędu
- Bezpieczne napięcie (24V AC) do sterowania rogatkami
Dane techniczne napędu JEGD50M:
znamionowe napięcie zasilania | 230V AC | |
typ silnika | Indukcyjny jednofazowo | |
moc silnika | 180AV | |
maksymalny pobór prądu przez napęd | 5,2A | |
stycznik | 16A w kategorii AC-1 |
Dane techniczne układu ZCP2:
znamionowe napięcie zasilania | 24V DC ± 6V | |
maksymalny pobór prądu | 0,12A | |
typ czujników | refleksyjne IR | |
ogniskowa czujników | 4mm | |
tolerancja odległości zadziałania | ±2mm | |
gabaryty: dł./szer./wys. | 140x120x32mm |