Sygnalizator drogowy przejazdu kolejowego GSDPK300

Zastosowanie:

Sygnalizator drogowy przejazdu kolejowego GSDPK300 przeznaczony jest do podawania sygnałów świetlnych i akustycznych użytkownikom dróg.

 

 

 

 

Budowa


Sygnalizator drogowy składa się z głowicy sygnalizatora o tarczy tłowej o wymiarach 700mmX1100mm boki zaokrąglone – promień r – 350mm. Głowica sygnalizatora umożliwia regulacje świecenia w pionie w zakresie +/- 15 º Składa się z tarczy tłowej, dwóch latarni sygnałowych PHG, komory montażowej na maszt na której istnieje możliwość montażu znaku drogowego (krzyż Św, Andrzeja) oraz dzwonu DEPK 104 . Występuje ona w dwóch odmianach z latarnia sygnałową PHG-3001 w wersji żarówkowej – 12V oraz w wersji diodowej PHG-300/LED/12V. Maszt sygnalizatora wykonany jest z rury o średnicy 114 mm i ściance 3,4 mm., standardowa wysokość masztu wynosi 2500 mm i maszt jest pomalowany w biało czerwone pasy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. Na specjalne zamówienie długość masztu może zostać wydłużona lub skrócona. Fundament sygnalizatora wykonany jest z kątowników i blachy stalowej, na stałe zamontowanym kielichem montażowym masztu. Wysokość fundament wynosi 1000 mm do podstawy kielicha.

Dane techniczne


1 Zakres temperatury pracy: – 40 50 oC
2 Wytrzymałość elektryczna izolacji: 3000V, AC
3 Rezystancja izolacji: ≥ 100 MΩ
4 Barwa sygnału świetlnego: Czerwona (PN – EN 12368:2002)
5 Światłość w osi (każdej latarni): I ≥ 100 cd
6 Źródło światła – żarówka

Źródło światła – LED

(żarówka sygnałowa kolejowa 12V 24W trzonek B-22d/25×26)

zespół świetlny LED 12V DC 15W

7 Stopień ochrony dla masztu:

Stopień ochrony dla zespołów świetlnych:

IP 22

IP 55